fbpx

Prevádzkovateľ internetového obchodu:

FINAL SYS s.r.o. so sídlom Mlynská 3146/34, 946 03 Kolárovo , IČO: 36 36 18 36 , zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka č. 18 138/N) údaje:

Telefónne číslo: +421 915 957401

Emailová adresa: info@yurkov.sk

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj

Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50  Nitra 1  

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 037/772 00 01, 037/772 00 34

fax č. 037/772 00 24

Základné ustanovenia

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.

Podnikateľom sa rozumie:

  • osoba zapísaná v obchodnom registri,
  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
  • osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu

Podnikateľom sa taktiež pre účely VOP rozumie ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené vo VOP pre podnikateľov. Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy. Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok a dokument „Spôsoby dopravy“, podmienkami objednávanej služby a/alebo poskytovaného licenčného oprávnenia a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.

Kúpna zmluva, jej spravovanie, prijatie a uzatvorenie

Návrhom kúpnej zmluvy je objednávka kupujúceho, kúpna zmluva sa stáva záväznou a uzatvorí sa akonáhle kupujúci a predávajúci súhlasia s týmto návrhom a do platnosti sa dostane akonáhle kupujúci potvrdí svoju objednávku kliknutím na tlačidlo „objednať s povinnosťou platby“. Kúpna zmluva je tak uzavretá na diaľku, jej potvrdenie sa vykonáva bez fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa. Uvedené obchodné podmienky sa vzťahujú na uzatvorené kúpne zmluvy internetového obchodu na internetovej stránke www.yurkov.sk (ďalej už  len“ internetový obchod“). Spotrebiteľ internetového obchodu vyjadruje pomocou označenia poľa „súhlasím s VOP“ na konci objednávky, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami vychádzajúcimi z kúpnej zmluvy internetového obchodu a na základe tohto úkonu s nimi súhlasí.

 Spôsoby platby

  1. Dobierka

V prípade platby dobierkou platíte pri prevzatí tovaru.

  1. Platba vopred bankovým prevodom

Pri tomto spôsobe spoločnosť predávajúci vystaví kupujúcemu zálohovú faktúru. Splatnosť faktúry je 7 dní pred dátumom dodania služby. Služba bude poskytnutá po uhradení celej sumy.

Storno objednávky

Predávajúci je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou správou až po uplynutí lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá so zákazníkom.

V prípade, že objednávka nebola potvrdená, zákazník má právo stornovať ju. V takomto prípade nie je zákazníkovi účtovaný storno poplatok.

V prípade, že zákazník stornuje už potvrdenú objednávku, je povinný uhradiť predávajúcemu všetky preukázateľné účelne vynaložené náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s realizáciou danej objednávky, najmä v prípade ak zákazník stornuje objednávku po jej odoslaní predávajúcim a predávajúcemu vznikli náklady na dopravu tovaru. V prípade, že zákazník uhradil zálohu za objednaný tovar, táto sa mu pri stornovaní objednávky nevracia.

Ak zákazník stornuje objednávku z dôvodu nedodržania publikovanej ceny alebo dodacej lehoty dodávateľom, storno poplatok mu nebude účtovaný a uhradená záloha mu bude vrátená.

Zákazník môže objednávku stornovať zaslaním žiadosti na emailovú adresu info@yurkov.sk, alebo telefonicky na čísle: +421 915 957401

Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru  alebo služby ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar alebo poskytnúť službu zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v elektronickom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne inak.

(Predávajúci má právo stornovať objednávku aj v prípade, ak nemôže zákazníka telefonicky zastihnúť. V takomto prípade vzniká zákazníkovi povinnosť uhradiť storno poplatok tak, ako v prípade stornovania objednávky zákazníkom.

O stornovaní objednávky bude zákazník preukázateľne informovaný telefonicky alebo emailom.

Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru

Dodanie tovaru  alebo poskytnutie služby kupujúcemu je podľa možností predávajúceho realizované v čo najkratšom čase, zvyčajne do 3 pracovných dní v prípade dodania tovaru od obdržania objednávky, v prípade poskytnutia služby podľa dohodnutého termínu. Miesto dodania tovaru a poskytnutí služby si stanoví kupujúci pri objednávaní tovaru.

Za splnenie dodania tovaru sa považuje jeho doručenie na adresu uvedenú v objednávke kupujúceho v prípade poskytnutia služby sa považuje termín uskutočneného tréningu alebo konzultácie podľa objednávky. Dodaný tovar zostáva až do jeho úplného zaplatenia kupujúcim vlastníctvom predávajúceho. V prípade neprevzatia tovaru kupujúcim si predávajúci vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručovania

Cenník dodania: Záväzok dodať tovar je splnený odovzdaním tovaru zákazníkovi resp. oprávnenej osobe uvedenej v objednávke. Tovar posielame Slovenskou poštou formou listu/balíka alebo listovej/balíkovej dobierky, prípadne kuriérom za príplatok (cena od 2,49 Eur).  K dodacej lehote treba preto pripočítať bežne 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie titulu k vám Slovenskou poštou, prípadne 1 pracovný deň pre doručenie kuriérskou službou.

Vrátenie tovaru

Kupujúci má právo vrátiť tovar do 30 dní od dodania tovaru bez udania dôvodu. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý, vrátane kompletného príslušenstva. V prípade, že bude táto podmienka splnená, predávajúci sa zaväzuje vrátiť peniaze do 7 dní od vrátenia tovaru.

Reklamačný poriadok

Adresa pre prijímanie reklamácií: 

FINAL SYS s.r.o.

Mlynská 3146/34

946 03 Kolárovo

Práva a povinnosti zmluvných strán týkajúce sa práv spotrebiteľa z nesprávneho plnenia a zodpovednosti predávajúceho za vady predaného tovaru sa riadia ustanoveniami §-u 619 a nasl. Občianskeho zákonníka a súčasne príslušnými ustanoveniami Zákona o ochrane spotrebiteľa. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri jeho prevzatí spotrebiteľom.

Práva spotrebiteľa zo zodpovednosti za vady tovaru

Za vadu tovaru sa nepovažuje zmena vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia; nesprávneho používania; nedostatočného alebo nevhodného ošetrovania; v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený; v dôsledku akéhokoľvek poškodenia spotrebiteľom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.

Ak spotrebiteľ reklamuje tovar v súvislosti s odstrániteľnou vadou, má spotrebiteľ právo na:

  • Bezplatné, včasné a riadne odstránenie reklamovanej vady
  • Výmenu tovaru

Ak spotrebiteľ reklamuje tovar v súvislosti s neodstrániteľnou vadou, ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako produkt bez vady, má spotrebiteľ právo na:

  • Výmenu tovaru
  • Odstúpenie od zmluvy

Také isté práva (výmena veci alebo odstúpenie od zmluvy) patria kupujúcemu, ak ide o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže pre opätovný výskyt vád po oprave alebo pre väčší výskyt vád vec riadne užívať.

V prípade reklamácie iných neodstrániteľných vád ako je uvedené vyššie (napr. neodstrániteľná vada, ktorá nebráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady) má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Postup pri uplatnení reklamácie – zodpovednosti za vady tovaru

Spotrebiteľ si musí vady tovaru uplatniť u predávajúceho bez zbytočného odkladu po tom, ako vadu tovaru zistil.

Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za vady tovaru uplatňuje spotrebiteľ u predávajúceho:

Poštou, spolu s kópiou dokladu o nákupe a dôvodom reklamácie, zaslanou na:

 FINAL SYS s.r.o.

Mlynská 3146/34

946 03 Kolárovo

Za okamih uplatnenia zodpovednosti za vady tovaru – reklamáciu sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi a príslušenstvom predávajúcemu. Pri dodaní tovaru zakúpeného u predávajúceho je priložený doklad o kúpe tovaru, ktorý slúži zároveň ako záručný doklad. Reklamovať je možné iba tovar, ktorý je úplne zaplatený. Pre riadne a včasné vybavenie reklamácie by spotrebiteľ mal čo najvýstižnejšie opísať vadu, pre ktorú tovar reklamuje, pričom predávajúci je povinný zaoberať sa len vadou tovaru, ktorá bola zo strany spotrebiteľa reklamovaná. Pri uplatnení zodpovednosti za vady tovaru je spotrebiteľ povinný preukázať, že reklamovaný tovar zakúpil u predávajúceho na čo slúži najmä doklad o kúpe.

Pri uplatnení reklamácie spotrebiteľom predávajúci alebo ním poverený zamestnanec poučí spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady tovaru v záručnej dobe podľa Občianskeho zákonníka a na základe rozhodnutia, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, určí predávajúci alebo ním určený zamestnanec spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa uplatnenia reklamácie a v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické posúdenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania:

  • Odovzdaním opraveného tovaru
  • Výmenou tovaru
  • Vrátením kúpnej ceny tovaru
  • Vyplatením primeranej zľavy ceny tovaru
  • Písomná výzva na prevzatie plnenia
  • Odôvodnené zamietnutie reklamácie

Pri uplatnení reklamácie vydá predávajúci spotrebiteľovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, predávajúci ho doručí bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak má spotrebiteľ možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Potvrdenie o prijatí reklamácie bude obsahovať okrem iného identifikáciu predávajúceho a spotrebiteľa, čo je obsahom reklamácie podľa spotrebiteľa, aký spôsob vybavenia reklamácie požaduje, dátum a miesto prijatia reklamácie a podpis pracovníka predávajúceho.   

Shopping Cart